Reha Clinic - Leczymy

Co leczymy?

Bóle kręgosłupa, dyskopatie, skoliozy, korzonki, kręgozmyki, przepuklinę oraz objawy wywoływane przez przeciążenie kręgosłupa, takie jak ból jelita, migreny, rwy kulszowe, rwy ramienne, nietrzymanie moczu, biodro biegacza, bóle podbrzusza, bóle miesiączkowe, blizny pooperacyjne czy powikłania poporodowe.

Stosujemy techniki

• TMH

Cel to uruchomienie pokładów samoleczenia, które zlikwidują ból i podniosą Twój komfort życia.

• SI

Poprawia umiejętność uczenia się, wpływa na lepszy rozwój ruchowy, emocjonalny i społeczny dziecka.

• C-S

Wielka moc subtelnych technik uzdrawiania. Praca na pływach organizujących ludzkie ciało.

• Refleksoterapia

Pobudzi twój organizm do samoleczenia poprzez odpowiednią, technikę uciskową stóp.

Jak leczymy

Reha Clinic - Pacjent = Partner

pacjent = klient

Terapeuta diagnozuje pierwotny problem, uświadamia pacjenta i daje wskazówki do samodzielnej pracy, bez niej nie będzie efektu.

Reha Clinic - Jeden pacjent kilku terapeutów

wielu pacjentów kilku terapeutów

Pacjenci potrzebują różnych bodźców potrzebnych do zdrowienia. Stosujemy różne techniki pracy, więc pacjent prowadzony jest przez team terapeutyczny.

Reha Clinic - Terapia jest dynamiczna

terapia jest statyczna

Terapia manualna jest bardzo dynamiczna, potrafi dostosować swoje procedury diagnostyczne i sposoby leczenia do nieustannej zmienności organizmu i odpowiednio się do nich dostosowywać.

Kogo leczymy

Naszymi pacjentami są zawodnicy Kozłów Poznań, Szkoła Karate Shotokan dla dzieci Kaizen, uczniowie Szkoły Podstawowej nr 38 z Poznania, Przedszkole Montessori Przystań Odkrywców…