Reha Clinic - Edukujemy - Program miednica

Program miednica

Program został stworzony dla wszystkich osób zmagających się z problemami w obszarze miednicy, oraz jej funkcjonowaniu (problemy z utrzymaniem moczu, bóle miesiączkowe u kobiet, przepukliny kresy białej, przepukliny pachwinowe, niestabilność mięśniowa - cesarskie cięcia, kręgozmyk.

Na czym polega udział w programie?

Jest to praktyczny udział w zajęciach, na których uczysz się autoterapii. Zdobędziesz również teoretyczną wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie zapobiegać powstawaniu patologii i przywróci prawidłową funkcjonalność brzusznego mechanizmu stabilizacji i prostowania tułowia.

Co zyskasz wybierając ten program?

Nauczysz się jak prawidłowo oddychać i jak napinać mięśnie głębokie aby dobrze stabilizować kręgosłup. Dowiesz się jaki wpływ mają mięśnie poprzeczny brzucha, przepona, zwieracze na tak zwaną głęboką stabilizację tułowia i jaki to ma wpływ na przeciążenie kręgosłupa.

Jak wyglądają zajęcia?

Jest to cykl czterech godzinnych spotkań, odbywających się co tydzień o tej samej porze. Zajęć nie można odrabiać ani przekładać. Grupa liczy maksymalnie cztery osoby a ćwiczenia odbywają się na sali sportowej. Weź ze sobą wygodny sportowy strój.

Jak się zapisać?

Zarezerwuj termin w rejestracji, mailowo lub telefonicznie.
Dowiedz się więcej »

• STOPA

dla osób zmagających się z bólem stóp, płaskostopiem poprzecznym lub podłużnym, stopą koślawą lub szpotawą, halluksami

• BIODRO