Reha Clinic - Edukujemy - Program stopa

Program stopa

Jest dla osób zmagających się z bólem stóp, płaskostopiem poprzecznym lub podłużnym, stopą koślawą lub szpotawą, halluksami. Poznasz ćwiczenia korygujące, techniki autoterapii abyś mógł pracować sam, zaoszczędzisz wtedy swój czas i pieniądze.

Na czym polega udział w programie?

Program polega na reedukacji, czyli nauce pierwotnych, prawidłowych wzorców ruchowych. Program składa się z czterech spotkań i ma nauczyć pacjenta autoterapii. Uczestnicząc w programie zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie korygować wady stóp.

Co zyskasz wybierając ten program?

Możesz zapobiec dalszemu pogłębianiu się patologii a nawet ją znacznie skorygować. Dowiesz się jak wygląda prawidłowy wzorzec ruchowy, jak eliminować złe nawyki ruchowe i jak z nimi pracować, aby nie dopuścić do pogłębienia wady. Uświadomimy cię jak życie codzienne wpływa na powstawanie problemu i dlaczego profilaktyka jest taka ważna.

Jak wyglądają zajęcia?

Jest to cykl czterech godzinnych spotkań, odbywających się co tydzień o tej samej porze. Zajęć nie można odrabiać ani przekładać. Grupa liczy max cztery osoby a ćwiczenia odbywają się na sali sportowej. Weź ze sobą wygodny sportowy strój.

Jak się zapisać?

Zarezerwuj termin w rejestracji, mailowo lub telefonicznie.
Dowiedz się więcej »

• STOPA

• BIODRO

dla osób zmagających się z problemami w funkcjonowaniu stawu biodrowego, bólem kolan, bólem lędźwi