RehaClinic

Co to jest TMH Terapia Manualna Holistyczna?

TMH to metoda leczenia, której celem jest wyeliminowanie bólu poprzez stopniową normalizację tkanek. Jej priorytetem jest uruchomienie pokładów samoleczenia we własnym organizmie oraz wyzbycie się złych nawyków i źródeł zasilania choroby.

Co leczy Terapia Manualna?

Terapia manualna leczy wszelkiego rodzaju zaburzenia układu ruchu. Do najczęstszych schorzeń zaliczamy bóle kręgosłupa, rwy kulszowe, dyskopatie, korzonki, bóle kolan i stawów obwodowych.

Co to jest normalizacja tkanek?

To dążenie do równowagi w organizmie. Złe nawyki ruchowe, doprowadzają do przeciążeń a one do powstawania bólu. Terapeuta zaleca i stosuje techniki manualne, dobiera ćwiczenia aby je znormalizować.

Co to są złe nawyki ruchowe?

To problem dzisiejszej cywilizacji. Pozycja siedząca, mało ruchu, stres, traumy mają olbrzymi wpływ na to co dzieje się z naszym ciałem. To właśnie te codzienne przyzwyczajenia doprowadzają do powstawania zaburzeń i bólu. Zbyt duże napięcie spoczynkowe tkanek, wywołuje konflikty stawowe, przeciążenia tkanek miękkich i w konsekwencji ból.

Jak wygląda terapia?

Pacjent dowie się co powoduje ból i jak sukcesywnie go eliminować. W ten sposób usunie zasilanie, a terapeuta doprowadzi do regeneracji tkanek. Najlepsze efekty przynosi połączenie pracy w gabinecie terapeuty oraz poza nim. Zaangażowanie pacjenta w proces terapeutyczny jest bardzo ważnym elementem składowym. To właśnie odpowiednio dobrane ćwiczenia wpłyną na dobrostan i dobre samopoczucie.

Stosujemy techniki

• TMH

Cel to uruchomienie pokładów samoleczenia, które zlikwidują ból i podniosą Twój komfort życia

• SI

Poprawia umiejętność uczenia się, wpływa na lepszy rozwój ruchowy, emocjonalny i społeczny dziecka

• C-S

Wielka moc subtelnych technik uzdrawiania. Praca na pływach organizujących ludzkie ciało

• Refleksoterapia

Sposób na utrzymanie Twojego stanu zdrowia na stałe i pobudzanie organizmu do samoleczenia.